Fleurametz Bielefeld week 5.

20 juni 2018

Bielefeld week 5

Week 5 is ook alweer afgelopen, wat gaat de tijd toch snel.

Dit weekend ben ik terug naar Nederland gegaan, op zondag gingen we weer terug naar Duitsland.

Doordeweeks heb ik niks speciaals gedaan bij de Cash & Carry, eigenlijk gewoon wat ik altijd doe. Op het gebied van de Duitse taal gaat het wel een stuk beter! Ik versta nu bijna alles wat ze zeggen, en het spreken gaat ook elke weer stukken beter. Aangezien ik de taal nu een beetje beheers ben ik begonnen met het helpen van klanten, hierbij is de taal wel belangrijk want de klanten moeten je wel verstaan. Op het begin was het best spannend omdat de locals erg snel praten, maar het ging allemaal goed. Dit komt natuurlijk ook door de leerzame Duits lessen van meneer Bauhaus!

Ook heb ik met mijn stagebegeleider gesproken, die komt volgende week dinsdag langs bij het filiaal. Dat vindt ik persoonlijk wel fijn omdat we dan we dan nog eventjes een aantal dingen kunnen bespreken.

Dit weekend ben ik weer in Duitsland gebleven en heb ik vooral veel tijd besteed aan mijn opdrachten hier ben ik dan ook al bijna klaar mee.

Tot volgende week!

bol

1. Frans:
    21 juni 2018
    nou jou product kennis zal zeker niet van Frans Hermsen komen
  2. Christian Bauhaus:
    21 juni 2018
    Hey Sander, leuk dat je de taal beter beheerst...een verblijf in een vreemd land helpt je erg goed om de taal te leren. Geniet van het weekend. Bis bald, Christian Bauhaus
  3. Frans:
    28 juni 2018
    En een foto erbij, het moet niet gekker worden! Wel cool dat je in het Duits klanten aan het helpen bent. Niet teveel grappen maken over het WK, dat ligt gevoelig....
  4. Frans:
    11 juli 2018
    Waar blijven de andere weken?