Fleurametz Bielefeld week 2.

31 mei 2018

Stage week 2.

Beste lezers, wat gaat de tijd eigenlijk snel.

De 2e week is alweer voorbij, vandaar deze blog.

De week begon eigenlijk aardig slecht, want toen ik op zaterdag naar Fleurametz wou fietsen om vervolgens met de Mooij naar huis toe te rijden kwam ik erachter dat mijn zadel was gestolen. In eerste instantie kon ik er wel om lache want ja, wie steelt er nou een zadel? Maar toen ik met een koffer in mijn hand moest fietsen vond ik het ineens en stuk minder leuk.

IMG_4096

Na een heerlijk weekend in Nederland was het weer tijd om naar Duitsland te gaan, dit keer met de trein. Want omdat het Pinksteren was ging de Mooij pas dinsdag naar Duitsland maar ik moest op dinsdag alweer werken dus dat ging niet. De treinrit duurde aardig lang, maar dit komt misschien omdat ik het niet gewend ben. Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit alleen in een trein gezeten.

Maandag ochtend ging alweer vroeg de wekker want ik moest dit keer lopend naar Fleurametz toe, dit komt omdat daar mijn fiets stond. De werknemers van Fleurametz zeiden ook dat ik de bus kon pakken maar ik heb weet niet precies hoe dat werkt.

Eigenlijk was dit een heerlijke werk week waarbij ik veel onderweg was, we moesten namelijk weer net als vorige week een hoop bestellingen afleveren. Dit vind ik persoonlijk leuk om te doen, want zo zie ik ook nog wat van de omgeving. Verder heb ik op stage niks bijzonders gedaan. De eerste 3 weken moet ik namelijk mee helpen in de hal, en daar doe je vooral de standaard werkzaamheden.

Toen zat de week er alweer op en ging ik met de vrachtwagen van De Mooij mee naar huis, om in het weekend lekker thuis te zijn.

Tot volgende week! IMG_4086IMG_4081

1. Christian Bauhaus:
    1 juni 2018
    Goedemorgen Sander, wat vervelend met je zadel....ik dacht dat alleen in Nederland dit soort dingen gejat worden. Verder denk ik dat deze buitenlandstage erg goed is voor je ontwikkeling en ik wens je nu een fijn weekend en nog een leuke tijd in Duitsland!!
  2. Frans:
    1 juni 2018